۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

پاسخ شیادانه مهدی خزعلی به من و حمله بالاترینی ها به او

من از آقای خزعلی سه سوال پرسیدم:
او به من شیادانه پاسخ داد و مورد حمله شدید بالاترینی ها قرار گرفت. لینکی که به خزعلی حمله کرد سومین لینک روز شد
جناب اقای دکتر مهدی خزعلی به این سوالات پاسخ دهید

شما به خمینی بسیار احترام می گذارید. می خواهم نظر شما در باره این سه مورد بدانم. اول: وعده آب و برق مجانی امام خمینی دوم: کشتارهای سال 67 سوم: کتاب تحریر الوسیله امام خمینی باب نکاح مساله 12 که در آن بازی شهوانی با دختر شیرخوار و ازدواج با دختر 9 ساله را مجاز می شمارد

این پستی بود در بالاترین و من برای جواب دادن و شاید جواب ندادن آنرا نقل می کنم

من به همه رهبران مذهبی احترام می گذارم " در همه ادیان"، اما به امام عشق می ورزم، من تولد دوباره خود را مرهون امام می دانم، او به ما آزادگی و جوانمردی آموخت، من دین را با قرائت مجاهد کبیر خمینی دوست دارم، اما این همه عشق سبب نمی شود که نقد نداشته باشم و آن بزرگ مجاهد عالم تشیع را معصوم بدانم.

1 - آب و برق و اتوبوس مجانی در آغاز حکومت، نشان از این بود که تجربه حکومت داری را نداشتیم، فکر می کردیم که شاه می خورده است و حالا که ما نمی خوریم، پس پول نفت به ملت برسد، بعدها هزینه ها طاقت فرسا و کمر شکن شد و در خوردن هم هزار فامیل صد هزار شد، آنهم از نوع گرسنه و تشنه و لخت و عور!


2 - من در باب اعدام های سال 67 هیج توجیهی را نمی پذیرم، من اگر آن سالها مطلع می شدم، شاید همان سالها فریاد می زدم و خود را به کشتن می دادم، شاید خدا نخواست و من از این حادثه وحشتناک کاملاً بی اطلاع ماندم. اما امروز معتقدم امثال موسوی باید این پرونده را باز خوانی کنند!

3 - مسئله احکام نکاح و سن ازدواج و بلوغ دختر و پسر و سن تکلیف آنها ، مسئله بحث انگیزی است، کسانی مثل آیت الله صانعی ، آیت الله بجنوردی و آقای جناتی که فتاوای شاذ داده اند، مورد اعتراض حوزه و علما واقع شده اند، این مطلب بحث دقیق علمی را می طلبد، که در جای خود اگر فرصتی شد نقل نظر علما را به بحث می نشینیم، قول می دهم که پستی را برای مباحثه بگشایم.
 

gameron.wordpress.com

از نظر من شخص خمینی یکی از کثیف‏ترین انسان‏های روی زمین است و هر شخصی که بخواهد به هر نحوی از این آدم پلشت و پلید دفاع کند چیزی از او کمتر ندارد. وی تا زمانی که زنده بود جنایت‏های بی‏شماری کرد و متاسفانه پس از مرگش هم میراثش بلای جان مردم ایران شده است. آقای مهدی خزعلی فرزند آخوند خزعلی(شخصی که درصدد جایگزین کردن روز غدیر به جای عید نوروز است) در مطلبی که در سایتش منتشر کرده است به سه سوالی که در رابطه با خمینی پرسیده شده پاسخ داده است. یکی از سوال‏ها در رابطه با کتاب تحریر الوسیله خمینی باب نکاح مساله 12 است که در آن بازی شهوانی با دختر شیرخوار و ازدواج با دختر 9 ساله را مجاز می شمارد. اما بخوانید پاسخ آقای خزعلی رو: مسئله احکام نکاح و سن ازدواج و بلوغ دختر و پسر و سن تکلیف آنها ، مسئله بحث انگیزی است. این مطلب بحث دقیق علمی را می طلبد، که در جای خود اگر فرصتی شد نقل نظر علما را به بحث می نشینیم، قول می دهم که پستی را برای مباحثه بگشایم. من نمیدانم چرا آقای خزعلی اصرار دارند که یک بیمار روانی همچون خمینی رو عالم و دانشمند و زائیده‏ی خیال مسموم ایشان را مطلبی علمی عنوان کنند؟ آخه برادر من، هر عقل سلیمی میداند که سکس با یک طفل شیرخواره عین جنایت است، شما چطور به خودت اجازه میدهی که این مسئله‏ی ضد انسانی رو علمی جلوه بدهی؟ وقتی این موضوع رو رد نمیکنی یعنی به هر حال در حالتی از مسئله اون رو قبول داری، یه لحظه تصور کن (معذرت میخوام که این مثال رو میزنم اما دفاع زشت شما از خمینی چاره‏ی دیگه‏ای برام نمیذاره) که یه نره خر مثل خمینی با طفل شیرخواره‏ی جنابعالی در حال لاس زدن است، چه حالی بهت دست میده؟

۱ نظر:

هاله گفت...

سلام دوست عزیز. اتفاقا" من از لینک شما در بالاترین برای اولین بار به وب​​لاگ ایشان پرتاب شدم و در حیرت​​ام هنوز.

در همین مورد نوشتم. ممنون