۱۳۸۹ فروردین ۹, دوشنبه

هزینه های سنگین یک جمله برای ورزش کشور

هزینه های سنگین یک جمله برای ورزش کشور

بعد از حذف شاه توسط قدرت های جهانی و به قدرت رساندن آخوندها سیاستمداری بزرگ کارکشته انسان راستگو و میهن پرست! به نام دکتر ابراهیم یزدی که اکنون دبیر کل نهضت آزادی است و بر اساس اسناد منتشر شده رابط سازمان سیا و خمینی بود به وزارت امور خارجه رسید. او یک جمله گفت که هزینه های زیادی را به ورزش کشور تحمیل کرده: ما اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم و به همین دلیل در صحنه های بین المللی ورزشکاران ما با آنها مسابقه نخواهند داد. همه می دانند که آمریکا و اسرائیل یکی هستند اینکه فردی که خود مهره سازمان جاسوسی آمریکا برای به قدرت رساندن این رژیم بوده چنین سخنی را می گوید سوال برانگیز و کاملا مشکوک است. نکته دیگر اینکه هزینه هایی است که این جمله به جامعه ورزش ما تحمیل کرده و مصداق سنگی است که فرد .... در چاه می اندازد و صد نفر عاقل قادر به خارج کردن سنگ از چاه نیست. ورزشکار ایرانی اگر در مسابقات با اسرائیلی مسابقه بدهد در کشور با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد پس مجبور است مسابقه ندهد. در این صورت هم به خودش ظلم شده هم به ورزش کشور. سالها تمرین های مرافکن انجام داده که قهرمان شود حالا باید قید قهرمانی را بزند به دلیل یک سنگی که ابراهیم یزدی دبیر کل نهضت آزادی در چاه انداخته. این کار برای دستگاه ورزش کشور نیز هزینه های زیادی دارد. در دهکده جهانی امروز که اطلاعات به سرعت می چرخد در میدان مسابقه باید به دروغ اثبات کند ورزشکار مریض است و در سطح ملی در بوق و کرنا از یک ورزشکار معمولی جهان پهلوان بسازد که بله چون با اسرائیل مسابقه نداد جهان پهلوان است. آری این خدمت ارزنده دکتر ابراهیم یزدی به جامعه ورزش را باید اجر نهاد و به دوستان نهضت آزادی داشتن چنین دبیر کلی را تبریک گفت.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

omidvaram ke ebrahim yazdi be raahati namire, zende bemoone ta mohaakeme beshe.

man kheili tond-ro hastam, nasle Ebrahim Yazdi, bache haash, nave haash, natije haash, hamegi baayad shekaar, mohaakeme va nabood shavand.

MAZDAQ گفت...

با درود به حسن اقا
در مورد این حرکت اقای ابراهیم یزدی، خود ایشان بهترین برای پاسخگویی هستند. در مورد ان ورزشکار ایرانی که مدال جهانی خودرا بخاطر شانس حضور در مقابل تیم اسراییل (که اصلا از نظر ورزش با تمام توانایی مالی که دارند در ردههای پایین جهانی هستند)، از دست میده بسیار همدرد هستم. جون این ورزشکار در یک موقعیت سنی میتوانست این مدال را بگیرد.
در مورد مقام والای "جهان پهلوانی": این عنوان بوسیله هیچ دولتی نه شاه و نه حکومت اسلامی دادنی است.این عنوان را مردم میدهند و انهم به ورزشکاری که در مقابل دولتی دیکتاتور و وابسته به بیگانه در تنگناها در کنار مردم، پایاپای انها مبارزه کند. که جهان پهلوان تختی نمونه بارز ان میباشد.
با سپاس
مزدک