۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

آقای معلم دینی تو غلط می کردی به ما دروغ می گفتی

آقای معلم دینی تو غلط می کردی به ما دروغ می گفتی

یکی از بدبختی های ما بچه های ایران این است که ما را شستشوی مغزی می دهند. معلمانی که برای آنها احترام و ارزش قائل بود و آنها را انسان می پنداشتیم به ما دروغ می گفتند. زمانی که فهمیدیم ما را فریب داده اند فشار روحی بسیاری را تحمل کردیم.
یکی از این افراد فردی بود به نام آقای قشقایی که در آن زمان معاون اداره آموزش پرورش زرقان بود که در سال سوم هنرستان معلم دینی ما بود. فردی بسیار مومن مذهبی معتقد به اسلام و ریشی. اکنون به احتمال قوی بازنشست شده نمی دانم اصلاح طلب است یا به دنبال محمود دروغگو می دود. این فرد به ما دروغ می گفت. نمونه دروغ او هم این بود: اگر به خاطر داشته باشید کویت از آمریکا برای حفاظت از کشتی های نفت کش خود کمک خواست. یک بار یکی از این کشتی های تحت حفاظت کشتی های آمریکایی به یک مین دریایی برخورد کرد. آقای قشقایی به سر کلاس آمد و گفت بچه ها از قدرت خدا در خلیج فارس مین سبز شد. خدا به این حکومت اللهی نظر دارد. هفته گذشته در خایج فارس طوفان شن آمد که به نفع نیروهای ایزان شد و این یک معجزه است. با این مزخرفات دروغ ما را شستشوی مغزی می دادند. حال جالب اینجاست که فرد دروغگو کم حافظه است. هفته بعد سر کلاس آمد و گفت بچه های سپاه شبانه در راه کشتی کویتی مین کار گذاشتند.
من اکنون به آقای قشقایی می گویم پدر سوخته دروغگوی شارلاتان مسلمان مذهبی باورمند به نظام اسلامی غلط می کردی که به ما دروغ می گفتی. تو از بیت المال پول می گرفتی که ما را راهنمایی کنی نه اینکه با دروغ هایت گمراه کنی. البته من این متن را تنها برای این معلم ننوشته ام. برای تمام معلمان امروز نوشته ام که به آنها بگویم تمام این دانش آموزان فردا بزرگ خواهند شد و اگر اکنون هم نفهمند به آنها دروغ می گویی فردا خواهند فهمید و مانند امروز من شما را لعنت خواهد کرد

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

لعنت کردن فایده ندارد. لعنت کردن شیوه ایرانی هاست. یک فکری برای ریشه کن کردن جهل دینی باید کرد. در همه مدارس کشور های اروپا کلاس دینی اختیاری است. کمترین جرت و پرتی که معلم بگوید والدین او را به دادگاه میکشند. قانون باید گذاشت. با لعنت و نفرین نه کسی ترسیده نه عملش را عوض کرده.

ناشناس گفت...

Shoma motasefane bi marefaat hastid.

mammad گفت...

محمد حسن جان خیلی کس کشی

کیر استادت تو کونت

ناشناس گفت...

afarin kheily kos mashang hasti

ناشناس گفت...

مببینم که همجنسای این معلم دروغگو دارند به نویسنده فحش میدن . نمیدونم چراهمه حزب اللهی ها اینفدر بد دهن ودروغگو اند . خدا خودش ایران رواز وجود این پلیدها نجات بده . آمین .

ناشناس گفت...

حزب الله امروز یعنی حزب الشیطان. بهتر از به جای واژه حزب الله واژه حزب الشیطان را برای خامنه ای (خ.ر) و ذوب شدگان پولی اش به کار بندیم

ناشناس گفت...

حزب الله امروز یعنی حزب الشیطان. بهتر است به جای واژه حزب الله واژه حزب الشیطان را برای خامنه ای (خ.ر) و ذوب شدگان پولی اش به کار بندیم

ناشناس گفت...

چنین معلمانی بی شرفترین انسان های روی زمین هستند که در مقدس ترین لباس و جایگاه مرتکب چنین جنایاتی می شوند.

ناشناس گفت...

اندکی صبر سحر نزدیک است

جیره خوران خامنه را پایان نزدیک است

در عجب هستم که در روز حساب

چه خواهند گفت بهر برادر کشی شان

سبز

IRAN گفت...

نميدونم چرااين حزب الله ها واسشون مهم نيست چی راسته چی حقيقته فقط نبايد حرفی بزنی که به اربابشون (منظور باباشون ، کسی که پول ميده ، ننشونا ميگاد)توهين کنی !!!! عين سگ که نبايد به صاحابش نزديک بشی p;

ناشناس گفت...

به درستی همان است که گفتیید دوست عزیز
www.roozasabz.blogfa.com

ناشناس گفت...

این دوستان که ناسزا می‌گویند از کم سنی‌ یا نبود اطلاعات کافی‌ در مورد دین است.

بنده روزگاری چنین بودم و با کوچک‌ترین تهمت به دین قرمز می‌‌شدم و بد و بیراه می‌گفتم .روزی به خود گفتم تا گذری در گوگل زده و ریشه و اصل دین را پیدا کنم.باور کنید دوستان کمتر از یک هفته به‌ تمام پرسش‌ها رسیدم.

خلاصه :مثال " اوّل تخم مرغ بوده یا مرغ" را حتما شنیدید؟

این مثل در اصل از یونان بوده، و در اصل این بوده: " خدا انسان را آفرید یا انسان خدا را؟"

دوستان،منشأ دین را کسی‌ نمی‌داند و انسان‌ها از ابتدا برای قدرت و ثروت و حاکمیت، همواره چیزی را پرستش میکردند و تمام داستان‌های اسلام کپی‌ شده از ادیان قبل است ،از تورات و انجیل، یعنی‌ از یهودیت که اولین کتاب آسمانی را اخترع کردند و مسیحیّت!

سپس گروهی به این فکر افتدند که گوی قدرت را از این دو قوم بگیرند....آنگاه محمد با کمک سلمان فارسی قرآن را نوشتند و اسلام متولد شد.

بعد از این قران را بخوانید و می‌بینید که چقدر ابتدای و بی‌ محتواست.

سریع به سایت : زندیق بزنید.

www.zandiq.com

به امید موفقیت

ناشناس گفت...

از عظمات و معجزات اسلام این است که یک ایرانی نجیب و متمدن را به یک حزب اللهی بد دهن و لمپن تبدیل می کند، طرز صحبت تمامی این عزیزان به شکلی هست که در این چند تا کامنت مشاهده می کنید، به کلمات و الفاظشون دقت کنید، آدم رو یاد چاله میدون میندازه، انسانهای خوب و بد همیشه راه خودشون رو میروند اما دین باعث میشه انسانهای خوب هم کار بد بکنند

ناشناس گفت...

ما یک معلم دینی داشتیم با دروغهای خودش بچه های کم سن رو به اشتباه مینداخت، میگفت هرکس خود ارضایی کنه کف دستش مو در میاره!

ناشناس گفت...

حسن آقا ، یک هفته بعد از این انقلاب کثیف من به ماهیت کثیف ترش پی بردم ، بیش از نیمی از عمرم را در اروپا سرزمین کافران انسان منش که ادیان بسیاری را در خود جا داده است زندگی میکنم .
و این را بگویم که از مسلمان پست تر ، دروغگو تر ،خائن تر ،هیز تر ،دزد تر ؛ خلاف کار تر ، و مایه خجالت تر ندیدم . هر گهی که از اینها یاد گرفتیم را باید از مغز خارج کرد .
در ضمن یاد حلوای ارده زرقان به خیر ، و قبل از انقلاب کثیف چقدر در جوی قنات دوده که معروف به جوی زرقان است ماهیگیری کردیم .
مخلص مردان حق
شمل

ناشناس گفت...

khob age migofte jagh bezani kafe dastet moo dar miyare ke khube.mikhaste jaghi nashi,hese dokhtar bazi dashte bashi