۱۳۸۹ مرداد ۲۰, چهارشنبه

بیست و هشت مرداد سالگرد جنایت سینما رکس آبادان توسط آخوندهای مسلمان


شیخ علی تهرانی(شوهر خواهر خامنه ای ) ، مرداد ۱۳۷۳، در مصاحبه با علیرضا میبدی در رادیو صدای ایران، در آمریکا، می‌گوید: "من به اصرار خمینی به آبادان رفتم تا به پروندهء سینما رکس رسیدگی کنم. من کلیهء جزئیات پرونده را خواندم و در جریان آن متوجه شدم که در زمان شاه، مدرسین حوزه علمیه قم تصمیم گرفتند برای آنکه آبادان را هم به هیجان بیاورند (چون آبادان یکی از شهرهایی بود که هیچ امکان رخنهء انقلابی در آن متصور نبود) آنجا را هم به آتش بکشانند." وی می افزاید: "در جریان مطالعهء پرونده متوجه شدم که سینمایی که قرار بود به آتش کشیده شود، سینما رکس نبود ولی بعد برنامه عوض شد و سینما رکس به عنوان هدف انتخاب گردید. در آن هنگام چهار نفر از مدرسین حوزهء علمیهء قم طرح مشترکی را برای به آتش کشیدن سینما به امضاء رساندند. اجرای این طرح به سه مأمور واگذار شد که آنها به آبادان رفتند، سینما را به آتش کشیدن

هیچ نظری موجود نیست: