۱۳۸۹ مرداد ۲۷, چهارشنبه

تجاوز در اسلام آزاد است

چرا معتقدم که در اسلام تجاوز آزاد است؟
یک- تجاوز شوهر به زن یک نمونه است، در قرآن به صراحت گفته شده که زنان کشتزار شما هستند و هرگونه که می خواهید از آنها کامجویی کنید. در اینجا هیچ حرفی از اینکه باید زن نیز به این رابطه و این کامجویی رضا باشد، زده نشده است.
در یک جامعه عاقلانه و منصفانه، اینکه یک مرد با زنی پیوند زناشویی دارد، دلیل نمی شود که هر موقع خواست و به هر شکلی با آن زن رابطه جنسی برقرار کند و این رابطه در صورتی که زن راضی نباشد، عمل تجاوز محسوب می شود. به دیگر عبارت ، پیوند زناشویی به معنای مالکیت مرد بر زن نیست که مرد هر کاری ، هر موقعی که خواست انجام دهد.این تجاوز آشکار است.
دو- تجاوز به زنانی که به بردگی گرفته می شده اند(کنیزان):
می بینم که در اسلام به راحتی برده داری مورد تایید قرار گرفته و در این میان اگر یک زن غیرنظامی در حمله به شهری نیز اسیر مسلمانان شود، مانند کالا به تملک آنها در می آید و البته که صاحب آن کنیز با او همخوابگی می کند. چیزی که واضح است این است که یک کنیز از وضعیت جدیدش راضی نیست و قطعا دوست ندارد با مردی که آزادی او را سلب کرده ، بخوابد. این نیز یک تجاوز آشکار دیگر است که به صراحت قرآن آنرا تایید کرده است.
این آیه را ببیند،24 نسا:
(وَ الْمُحْصَناتُ مِنَ النِّساءِ إِلاَّ ما مَلَكَتْ أَيْمانُكُمْ.... / و نيز زنان شوهر دار بر شما حرام شده اند ، مگر آنها که به تصرف شما، درآمده باشند...)
براستی کدام مرام اخلاقی است که در آن تجاوز آزاد است ؟ این چگونه دینی است که رسما اجازه تجاوز می دهد ؟
سوالی که پیش می آید این است که این چگونه دینی است که در آن تجاوز کردن به این صراحت تایید شده است؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

خیرخواه می گوید:
اگر قرآن می خوانی این را هم بخوان:
و عاشروهن بالمعروف -- نسا/۱۹
و لا تضاروهن لتضیقوا علیهن -- طلاق/۶
اینهمه دستور ملاطفت را چرا نادیده می گیری؟
و اما درباره کنیزان:
خداوند کفار و مشرکین را با شکست و خواری و کشته شدن و اسارت زنانشان مجازات می کند.

ناشناس گفت...

اساسا اسلام دين نيست بلكه "ضد دين " است و گواه من دشمني آن باتمام اديان و پيروان آنهاست.اينكه اسلام تجاوز را تاييد ميكند كافي نيست بلكه اسلام مترادف است با سبوعيت و تجاوز ببشريت وحقوق بشر. سربريدنها افراد بيگناه و بمبگذاريها و سوقصدهاي كور در بازارو خيابان و كافه و ايستگاههاي قطار و ترويج آن كه با تجاوز و كشتار و غارت وحشيانه به ملل مختلف تاريخ جهان را آلوده كرده.ديني كه همه مردم غيرمسلمان عالم را نجس و مستوجب مرگ و اسارت ميداند با زنبارگيهاي پيغمبرش مايه شرم بشريت است.