۱۳۸۹ مرداد ۱۳, چهارشنبه

شهید سعید است و شهادت سعادت

دست جنایتکار رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی این بار از آستین گردانندگان سایت ضدانقلاب بالاترین بیرون آمد و حساب مرا به درجه رفیع شهادت رساند.
حساب اینجانب در بالاترین با اتهام واهی داشتن چند حساب توسط مزدوران رژیم خونخوار صهیونیستی بسته شد یا بهتر بگویم به ملکوت اعلی پیوست. اینجانب که از فرزندان انقلاب و یک مسلملن زاده و بزرگ شده در جامعه اسلامی بودم انقلاب و اسلام را گوشت و پوست و خون خود شناخته بودم و سعی می کردم اسلام ناب محمدی انقلاب اسلامی و آخوند واقعی را به جامعه معرفی کنم.
در آخرین روزهای عمر حسابم در بالاترین قبل از شهادت لینک های متعددی در باره عبادت آسمانی روزه و ماه مبارک رمضان ارسال کردم و چند انتقاد از بالاترین که به طور حتم این انتقادها دلیل بسته شدن حساب نیست.
در هرصورت حساب من در راه اسلام ناب محمدی شهید شده و اکنون در بهشت مشغول عشق و حال با حساب حوریان همیشه باکره بهشتی است.
این شهادت را به دوستان امام زمان و اسلام ناب محمدی تبریک می گویم. از آنان می خواهم مراسم شکر گزاری و سپاس الله به جای بیاورند.
همچنین از عرق خوران و آبجو نوشان دعوت می شود تا با نوشیدن این مایه شادی از عرق سگی شصت درصد الکل شیراز گرفته تا آبجو شش دهم درصد فرانسه ورود جساب مرا به بهشت جشن بگیرند.
همچنین از بالاترینی هایی که تحلیل های آب دوغ خیاری من لحظه ای تبسم را بر لبانشان می نشاند در خواست می کنم اگر برایشان مقدرو باشد یک دعوتنامه برایم ارسال کنند.
apersian4@gmail.com

یا اینکه به من ای میل بزنند و اعلام کنند که حاضرند مطالب مرا با آی دی خودشان به بالاترین ارسال کنند
حساب من شهید شد یادش گرامی و راه قبل از بسته شدنش پر رهرو باد

هیچ نظری موجود نیست: