۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

سازمان خلق از بزرگترین ارتش در تبعید تا پیرترین و بی خاصیت ترین ارتش جهان

در  سال 1380 در اهواز کار می کردم. مجاهدین خلق در عراق تلوزیون داشتند و گاه برنامه های آنها در اهواز قابل دیدن بود. در یکی از برنامه های آنان مجری برنامه و اخبار گو با احساسات بسیارقوی از گزارش تلوزیون فرانسه از سازمان مجاهدین خلق سخن می گفت. آری تلوزیون فرانسه گزارش داده سازمان مجاهدین خلق بزرگترین ارتش در تبعید است. همزمان مسعود رجوی را نشان می داد که از هلی کوپتر پیاده شده و از ارتش خود سان می بیند.
امروز پس از گذشت حدود ده سال بزرگترین ارتش در تبعید تبدیل به پیرترین و بی خاصیت ترین ارتش شده به گونه ای که توان حراست از کمپ خود را هم ندارد.
مسعود رجوی و گروه او یکی از گروه های مسلمان بودند که با فریب دادن جوانان باهوش ولی نا آگاه از نظر سیاسی و تاریخی ضربه سختی به جوانان کشور زدند. مسعود رجوی هنگامی که صدام به آب و خاک و ناموس ایران تجاوز کرده بود مانند یک فاحشه نر در آغوش صدام جای گرفت و به جنگ با ایرانیان پرداخت. به سربازان ایران حمله می کردند آنها را می کشتند و دستگیر می کردند و به صدام تحویل می دادند. در اردوگاه اشرف برای خودشان بازداشتگاه و شکنجه گاه درست کرده بودند و هر کس که بیدار می شد زیر شکنجه قرار می گرفت.
ارتش مجاهدین به فرمان رهبرش زنان و شوهران را وادار به طلاق کرده بود و همه راههای ورود و خروج اطلاعات به اردوگاه اشرف را بسته بود. ساکنان اردگاه اشرف گاه تا بیست سال از خانواده خود بی خبر بودند و هستند.
آنان از پیر شدن خودشان آگاه بودند به همین دلیل مسعود رجوی به سربازن خود دستور دادنسل دومشان را که در کشورهای اروپایی بودند به اردوگاه اشرف آوردند. نوجوانان 12 تا 18 ساله را لباس نظامی پوشاندند. در یک مورد پدری را خودشان اعدام کرده بودند و سپس فرزندش را به اردوگاه برده بودند و به دروغ به گفته بوند پدرت شهید شده.
در این اردوگاه زنان که عقده یک عشق هماغوشی و سکس را دارند حکومت می کنند. پسرانی که با پدانشان در اردوگاه بودند بیدار شدند و خود را نجات دادند اما آنان که با مادرانشان بودند هنوز فریب خورده اند. زیرا مادرانشان حکومت در جهنم را به خدمت در بهشت خانواده ترجیح می دهند.
آری این است سزگذشت خائن و کثیف و سلمانی به نام مسعود رجوی
ویدیو زیر زمانی را نشان می دهد که مسعود رجوی مانند یک فاحشه در آغوش صدام قرار گرفت.



۲۹ نظر:

ناشناس گفت...

يک کمی به ان عقل نداشته بسيجی خودت رجوع کن . در اين سی ساله چند هزار دفعه از طرف اربابانت گفنه شده که مجاهدين نابود شده اند اما بخاطر وحشت از مجاهدين به يک پدر حکم اعدام می دهند انهم بخاطر ديداراز فرزندش

ناشناس گفت...

هر وقت که ولايت جهل واعدام تحت فشار قرار ميگيرد اين برادران ارزشی اطلاعات وبسيجی شروع به کشيدن جيغ های بنفش می کنند .راستی کی بود ميگفت که تا يک خانه در ايران سالم است به جنگ ادامه می دهيم؟؟؟ اما اخرش مجبور شد که جام نجات خودش را سر بکشد و بگوئيد دلايلی دارد که بعدا ميگويم اما بعد از بيست سال هنوز خبری از ان نيست بقيه اش را خود ت فکر کن اگر داری ؟

ناشناس گفت...

bandeh khoda koja basijie, rast migeh dige, kasif tar az mojahedin too omram nadidam .

hoohang tozih

parsa گفت...

نفرین بر این فرقه جهنمی كه مریم رجوی آن در مقابل چشم شویش به نكاح بی غیرتی دیگر بنام مسعود شدودر مقابل دستور دادند تا زنان از شوهرانشان طلاق بگیرند تا بساط عیش و حرمسرای مسعود آباد گردد. این وطن فروشان چاره ایی برای بقا جز نوكری خفت بار دشمنان ایران را ندارند.دیر نخواهد بود كه بقایای فسیل شده آنان را نیز از بیابانهای عراق به آغوش اربابانشان تف كنند.

صبا گفت...

ننگتان باد کسانی که اسمتان را گذاشته اید مجاهد. البته دلم برایتان می سوزد که راه بازگشتی برایتان نمانده. برادر بسیجی به اصلاح خودتان هم بیاندیشید. تعدادی از برادرانتان می خواهند همان راه منافقین رو بروند و هدفی جز نابودی ایران ندارند. به امید ایرانی آباد و آزاد از هرگونه کج اندیشی و کوته فکری

ali dehghan گفت...

بابام میگفت وقتی که مجاهدین اعلام مبارزه مسلحانه کردند آمدند تو محلشون و به بهانه چوب بری وارد مغازه نجار شدند. وهنگامی که نجار دولا شده بود ت چوب را با اره ببرد به جای چوب این سرش بود که زیر تیغ قرار گرفت.
تف بر کسی که یه ایرانی رو میکشه. حالا هر کی که باشه

parsa گفت...

مریم ابریشمچی رجوی!!!!
عجوزه تروریستی كه پس از هم آغوشی با رییس استخبارات رژیم صدام حسین هم اكنون با هزار وسمه كشیدن و خرید لباسهای گران از مزون های پاریس در آغوش شهردار اورسورواز حمایت او را طلب میكند!!!به قیافه اصلی او بنگرید!!! بیشتر...بیشتر لطفا...آیا خباثت و عفریته گری را بخوبی نمیتوان در سیمای عجوزه اش دید... باشد كه فرجامی بسیار بد را در پیش روی خود ببیند...بزودی آه بیوه زنان و یتیمانی كه شوهران و پدران خود را در عملیات تروریستی این گروه پلید از دست دادند دامن آلوده به زنای او را خواهد گرفت و به قعر جهنم خواهد رفت.

ناشناس گفت...

اونا هرچی باشن از ادمای مزدوری مثل تو با اون خدای دهن گشادو پیامبر خانومبازتون و عقیده های پس تاریخیتون بهترن چون ایرانیند تو برو دوغتو بخور مزدور

ناشناس گفت...

Marg Bar Khameney jalad va harmaleh.Dar rabeteh ba mojahedin baazi chizhiy keh migooiy drost ast ama magar kasiftar az in regim jalad dar donya vojood darad.
Marg bar rejim eslami. Drood bar shohaday azadi.

ناشناس گفت...

هرچه قدر میخواهید عربده بکشید ولجن پراکنی کنید.سرانجام همین مجاهیدینند که تبرخلاص را به شقیقه اخوندهای ادمکش خواهندزد.قاتلان حرث ونسل مردم ایران منتظرخشم آتشین جوانان ومردم ایران دراینده ای نه چندان دورباشند.دورنیست ان روزی که ریش وریشه جلاادان عمامه بسردرخرمن اتش مردم بپاخاسته بسوزدو خاکسترشود.

ناشناس گفت...

به خاطر دشمنیمان با اون سید علی قاتل که نباید از هرکی دشمنشه حمایت کنیم.
هیچ کس از مجاهدین نباید اعدام بشه به خاطر چی؟مجاهدین الآن فقط کار سیاسی میکنن.
ولی یادمون نرفته زمان جنگ به عراق کمک میکردن
اینام از جمهوری اسلامی بدترن.اگه قدرت دستشون بیفته از جمهوری اسلامی جنایت بیشتری میکنن چون طرز فکر مسعود رجوی هم دیکتاتوریه

parsa گفت...

زرشك.....اینكه رژیم ایران چه هست جای خود ولی موضوع جنایات و كثافت بودن منافقین مزدور صدام یه چیز عیان و واضح....بدبختهایی هم كه بعد از 30 سال وعده و وعید رجوی بچه مزلف هنوز نشسته اند تا پیر و پاتلهای بیابون نشینشون برن ایران رو آزاد كنند تو جهل مركب موندن... ببینم اصلا یكی از شما كه سنگ منافقین رو به سینه میزنین و حتما تو پادگان اوررسورواز نشستین و به دستور عجوزه مریم این پیامها رو میدین بگین مسعودتون كجاست؟ مرده یا تو آمریكا پیش ارباب است؟...بگین دیگه

Unknown گفت...

مجاهدین یک مشت فاحشه سیاسی سابق بودند که به احتمال زیاد مثل حزب‌های کمونیست و مارکسیست‌های سابق ایران از دل و یاد تاریخ خواهند رفت و جز یاد فجایعشان چیزی در خاطرها نخواهد ماند. در قیامت هم که باید جوابگوی حجم عظیم فجایعشان باشند و بدبختند!

ناشناس گفت...

لطفا سری هم به خاطرات بتول سلطانی یكی از اعضا حرمسرای مسعودرجوی مزدور به درك رفته بزنید...ببینید چه خبیثی بوده این مردیكه...ضمنا بیخود جوش نزنن مسعود اگه زنده بود الان مریم تو آغوش شهردار اورسوراواز نبود..اگر چه اگه هم بود انقدر بی غیرته كه براش مهم نبود..برای اون مزدوری و حرمسراش و زرت و پرت كردناش مهم بود...

ناشناس گفت...

che ghadr koone khodetoono pare mikonid? baba mojahedin kilooee chande? oona salha pish zerteshoon ghamsoor shode rafte peye karesh. alan dige kesi mojahedin ra adam hesab nemikoen. heife vaght va energy ke talaf beshe raje be mojahedin bahs beshe. too faheshe boodane maryam rajavi ham ke kesi shak nadare.

ناشناس گفت...

اوه من نمی دانستم که ارتش سايبری سپاه پاسداران اينقدر سايت های مختلف داره با اسمهای مختلف ولی حالا به حضرت عباس باورم شد . اما يک مسله مهم خامنه ای قاتله ... کل نظام باطله

ناشناس گفت...

مسلما هر موقع که اين ولايت سفيانی فقيه در اين سی ساله تحت فشار قرار گرفته مسئول ان را مجاهدين می داند اويل انقلا ب که خمينی می گفت اينها خرمنهای مردم اتش می زنند . اينها خودشان را شکنجه می کنند وهزاران افاظات ديگر اين افاظات ديگر قديمی شده دنبال افظات نو باشيد. کشته ندايم که سازش کنيم ... ولايت سفيانی را ستايش کنيم

ناشناس گفت...

چند وقت پیش تو سایت یوتیوب فیلم پول گرفتن رجوی زن باز رو از رژیم صدام میدیدم..واقعا اوج مزدوری و بدبختیشون رو موقع شمارش پول ها میدیدم...اون موقعی كه هموطنان ما زیر موشكهای صدام جان میباختند اینا داشتند پول مزدوریشون رو میگرفتن...آخرش هم كه آمریكا زد لت و پارشون كرد الانم كه دارن از بیابون نشینی درشون میارن بدبختا دست به دامن غربیها شدن كه نزارین بیشتر از این آبرومون بره.البته بیچارگانی كه فریب اونا رو خوردن و اكنون نمیزارن تا با دنیای خارج تماس بگیرن وچند تا از معشوقه های رجوی گوربگور شده مواظب اونا هستند رو باید فكری برای خلاصیشون كرد.

ناشناس گفت...

اینکه ارتش مجاهدین بی خاصیته درسته. اینکه مسیر سیاسی مجاهدین به فرماندهی مسعود رجوی احمق و دیکتاتور اشتباه بود درسته. اما اینکه مجاهدین عراق را در زمان جنگ انتخاب کردند تا با خمینی بجنگند هیچ کار نادرستی نیست. مگر خمینی که همان زمان هزاران جوان ایرانی را می کشت و شکنجه می کرد از صدام بهتر بود؟ اون حرفهایی هم که مجاهدین سربازهای ایرانی را میگرفتند و می کشتند و به صدام تحویل می داند هم نگفته دروغ است. و دیگر اینکه تو اگر به مجاهدین علاقه ایی نداشتی و یا مامور امنیت رژیم جنایتکار خمینی نبودی چرا تلویزیونشان را نگاه می کردی؟

ناشناس گفت...

baba enghadr jafang nagid.
sage zard baradare shoghale. regime feli ashghale, diktatore, adam koshe.
daro dasteye rajavie kooni va maryam jendeh ham ke taklifeshoon maloome. oona az hame lashi tar hastan.
vel konid baba, goore babaye har do ta ye ina. IRAN ra daryabid

ناشناس گفت...

بجای اينکه حرفهای لاجوردی وخمينی وديگر قاتلان را نشخوار کنيد .کمی تاريخ بخوانيد

Unknown گفت...

بدبخت های بیچاره مجاهدین خر (خلق). خودتان خیلی خوب مب دانید کل این مطالبی که نوشتم صحیح است.

ناشناس گفت...

بسیجی ومجاهد وحزب ال ووووو... همه یک مشت احمق از همه جا بی خبر هستند که بر سرجانشان شیاطین معامله میکنند شیاطینی که نوکر جای واحدی هستند !

ناشناس گفت...

چند روز پیش یه الدنگی از این مجاهدا اومده بود كمپ ما پناهنده هااز خارچی های پناهنده دعوت میكرد برای تور تفریحی!! پاریس با ناهار و جای اقامت مجانی و نفری 30 یورو پول توجیبی ثبت نام كنن!! البته به شرطی كه چند ساعت قول بدن كه در تظاهرات آنها در 26 ژوئن شركت كنند!!!
خاك بر سر بدبختشون كه اینطوری به فلاكت و بدبختی افتادن...

ناشناس گفت...

چند روز پیش یه الدنگی از این مجاهدا اومده بود كمپ ما پناهنده هااز خارچی های پناهنده دعوت میكرد برای تور تفریحی!! پاریس با ناهار و جای اقامت مجانی و نفری 30 یورو پول توجیبی ثبت نام كنن!! البته به شرطی كه چند ساعت قول بدن كه در تظاهرات آنها در 26 ژوئن شركت كنند!!!
خاك بر سر بدبختشون كه اینطوری به فلاكت و بدبختی افتادن...

ناشناس گفت...

چند روز پیش یه الدنگی از این مجاهدا اومده بود كمپ ما پناهنده هااز خارچی های پناهنده دعوت میكرد برای تور تفریحی!! پاریس با ناهار و جای اقامت مجانی و نفری 30 یورو پول توجیبی ثبت نام كنن!! البته به شرطی كه چند ساعت قول بدن كه در تظاهرات آنها در 26 ژوئن شركت كنند!!!
خاك بر سر بدبختشون كه اینطوری به فلاكت و بدبختی افتادن...

ناشناس گفت...

چند روز پیش یه الدنگی از این مجاهدا اومده بود كمپ ما پناهنده هااز خارچی های پناهنده دعوت میكرد برای تور تفریحی!! پاریس با ناهار و جای اقامت مجانی و نفری 30 یورو پول توجیبی ثبت نام كنن!! البته به شرطی كه چند ساعت قول بدن كه در تظاهرات آنها در 26 ژوئن شركت كنند!!!
خاك بر سر بدبختشون كه اینطوری به فلاكت و بدبختی افتادن...

ناشناس گفت...

چند روز پیش یه الدنگی از این مجاهدا اومده بود كمپ ما پناهنده هااز خارچی های پناهنده دعوت میكرد برای تور تفریحی!! پاریس با ناهار و جای اقامت مجانی و نفری 30 یورو پول توجیبی ثبت نام كنن!! البته به شرطی كه چند ساعت قول بدن كه در تظاهرات آنها در 26 ژوئن شركت كنند!!!
خاك بر سر بدبختشون كه اینطوری به فلاكت و بدبختی افتادن...

محارب گفت...

مگر وقتی خمینی «صلح با صدام مخالف قران است » و «فتح قدس از طریق کربلا» را با جام زهر فرو خورد و با صدام حسین صلح کرد، «صدام یزید کافر» فورا نشد «برادر صدام حسین»!؟
مگر نمایندگان خمینی به بغداد نرفتند و با نمایندگان صدام حسین رو بوسی نکردند؟ خمینی به ایران خیانت کرد که برای حفظ حکومتش جنگ را شش سال ادامه داد و میلونها ایرانی را کشته و معلول کرد و میلیارد ها دلارخسارت به وطن وارد کرد. او بود که خائن بود.
خمینی برای تدوام استبداد و حفظ حکومتش مایل بود جنگ را تا بیست سال هم که شده ادامه دهد. از سال ۱۹۸۲ که صدام حسین قرارداد ۱۹۷۵را پذیرفت واز خاک ایران خارج شد و اعراب مایل به پرداخت قرامت شدند جنگ نا مشروع و ضد ایرانی شد. از سال ۱۹۸۲ به بعد این خمینی و دولت حاکم برایران بود که متجاوز بود. وظیفه هر ایرانی وطن پرست و آزادیخواه این بود که جلو متجاوز بایستند اگر چه متجاوز ارتش و سپاه ایران باشد. از آنزمان به بعد این صدام حسین است که مشروعیت دارد نه خمینی. بنابرین مقابله مجاهدین با جنگ طلبی خمینی نه تنها باعث افتخار ایرانیان است بلکه مجاهدین با عملیات خود حق بسیار بزرگی بر گردن ملت ایران برای کمک به پایان جنگ دارند. این را تاریخ هم گواهی خواهد داد.
اگر صدام بد بود چگونه در شرايط بعد از صلح اجباري با صدام روبط حسنه پيداكردند؟ نفت عراق كه از طرف امريكا تحريم شده بود را آخوندها ميفروختند. پسر صدام به ايران رفت و آمد ميكرد، طاها ياسين رمضان و طارق عزيز بديدار رفسنجاني و رهبر ميرفتند، عراق هواپيماهاي جنگي و مسافري خود را به ايران ميسپرد و رفسنجانی و خاتمی هر روز برای صدام حسین نامه های برادارانه و عاشقانه می فرستادند.