۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

رمز پیروزی اتحاد نیست خرد است

از قبل از انتخابات برخی از سبزها انتقاد از موسوی یا کروبی را کاری ناشایست دانسته و دلیل می آورند که این انتقادها اتحاد ما را بر علیه گروه احمدی نژاد و خامنه ای برهم می زند. اینان یک نکته بسیار مهم را فراموش کرده اند: رمز پیروزی اتحاد نیست بلکه خرد است. در روز 12 فرودین 58 ملت ایران همه با هم اتحاد داشتند در بدبیننانه ترین حالت می توانیم ادعا کنیم حداقل 90 درصد به جمهوری اسلامی رای دادند. براستی آیا ما پیروز شدیم؟ خیر. در همان روز ضربه مهلکی به خود و کشور وارد کردیم که هنوز پس از سی سال از آن زندانی که با اتحاد برای خود ساختیم آزاد نشده ایم. اگر در زمان انقلاب حداقل 30 درصد از گروه با سواد جامعه به جای اتحاد پشت سر خمینی خونخوار و پیروی کورکورانه از او خرد داشتند کشور ما اینگونه در قعر چاه خون و خرافات آخوندی گرفتار نمی شد. امروز زمانی است که باید از کسانی که بدلیل جبر کشور نه آزادی اندیشه و انتخاب رهبر، رهبری جنبش را به دست گرفته اند انتقاد کرد. هرگاه سخنی به دور از خرد می زنند بر آنها بانگ زد که چه می گویی؟ آیا بی خردی یا مردم را بی خرد می نداری؟



وقتی میرحسین موسوی از خمینی به عنوان فردی مقدس و با نام حضرت امام یاد می کند باید بر او بانگ زد که ای مرد آیا کسی که می گوید جنگ که کثیف ترین واژه فرهنگ بشری است نعمت است یک اهریمن خونخوار نیست که تو از او به نیکی و با تقدس یاد می کنی؟ آیا کسی که در کتاب تحریر الوسیله باب نکاح مساله 12 شهوترانی با دختر شیرخواررا مجاز می شمرد را می توان انسان نامید؟ چه برسد به اینکه شما مقدسش می خوانید.



پس ای آزادی خواهان ایران به هوش باشید آنچه جامعه ما از آن آسیب دیده اهریمن دروغ است. هر کس سخن ناشایست و خلاف واقعی را گفت از او انتقاد کنید. اگر اهریمن دروغ و ریا از جامعه بیرون نرود با تغییر احمدی نژاد با موسوی هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد. یادمان باشد هر کس گفت انتقاد اتحاد ما را بر هم می زند بدانید یا بی خرد است یا اراده کرده شیادانه جامعه را به سمتی ببرد که به نفع خودش و گروهش باشد.



هیچ نظری موجود نیست: