۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۸, شنبه

نسل طلایی بالای پنجاه سال ایران، نسلی که به خرد خرد آموخت!


نسل طلایی بالای پنجاه سال ایران، نسلی که به خرد خرد آموخت!



چند روز قبل این بنده حقیر سراسر تقصیر گناه کبیره ای مرتکب شد. آری صاحب این قلم هتاکانه توهین بزرگی به نسل بالای پنجاه سال ایران نمود و گفت به غیر از درصد کمی همه در 30 سال پیش و سالهای بعد از آن بی خرد بودند. لینک ارسالی پس از چند دقیقه حذف شد و من تازه متوجه شدم چه گناه کبیره ای را انجام داده ام. اکنون از درگاه پربرکت و مقدس این نسل خردمند اندیشمند دانا و آگاه طلب عفو نموده و مطلب خود را به شرح زیر تصحیح می نمایم. باشد که این بزرگان قلم عفوی برگناه این بنده سراسر تقصیر بکشند.

ماجرا از سال 1342 آغاز می گردد زمانی که شاه به زنان حق رای داد. شیخ روح الله خمینی به این حق رای اعتراض کرده و آنرا مخالف قوانین اسلامی دانستند. ایشان فرمودند که زن بر اساس قوانین اسلام نباید حق رای داشته باشد. حکم اعدام شیخ روح الله خمینی صادر شد. آیت الله شریعتمداری برای اینکه جان او را نجات بدهد گفت خمینی آیت الله است زیرا طبق قانون دولت اجازه اعدام آیت الله ها را نداشت. آیت الله خمینی به عراق تبعید شدند.

در سالهای 54 تا 57 یکی از بزرگترین سیاستمداران روشنفکران و متفکران ایران به نام دکتر ابراهیم یزدی در آمریکا کلاسهای اسلام شناسی برای دانشجویان برگزار می کردند. اینان برای آزای ایران از استبداد تلاش می کردند. دکتر ابراهیم یزدی حضرت آیت الله خمینی را به عنوان رهبر به دانشجویان ایرانی مقیم آمریکا معرفی کردند. البته اخیرا رسانه های ضد انقلاب خارج از کشور به همراه رادیو اسرائیل برنامه هایی پخش کرده اند که در آن نشان داده شده یا گفته شده که شخصی یک کتاب پرفروش نوشته و در آن آمده است که جناب آقای دکتر ابراهیم یزدی رابط بین سازمان سیا و آیت الله خمینی بوده است و کارتر چندین چک 150 میلیون دلاری به حساب خمینی برای سرنگونی شاه واریز کرده که این مطالب دروغ محض است. در آمریکا کسی کتاب نمی خواند همه یا به دنبال سکس هستند یا آدم کشی. این اختراعات هم می بینید به نام آمریکا ثبت می شود همه ازحوزه های علمیه کشورهای اسلامی مانند ایران افغانستان پاکستان سومالی عربستان سعودی و بنگلادش می دزند و به نام آمریکا ثبت می کنند.

آری این نسل بسیار اندیشمند آیت الله خمینی و روحانیت را به عنوان رهبرپذیرفت. به نظر نگارنده این سطور یکی از دلایل پذیرش رهبری روحانیون ماجرای تبدیل خزینه های حمام به دوش بود. دانشجویان اندیشمند آن روز ایران با چشمان خود مبارزه روحانیون را دیده بودند. در این ماجرا شاه با همکاری استکبار جهانی می خواستند به دین مردم آسیب برسانند. شاه خائن تصمیم داشت خزینه ای بسیار تمیز و بهداشتی حمام را که آب آنها کربود با دوش هایی که آب آنها کر نبود عوض کند و ضربه مهلکی را به دین مردم وارد نماید. ( کر یعنی حجم سه وجب مکعب). زیرا وقتی آب کر نباشد قدرت طاهر کنندگی ندارد و مسلمانان نجس خواهند بود. در این زمان آیات الله از نجف اشرف فتوی می دادند که تبدیل خزینه های حمام به دوش حرام است مبارزه ای بزرگ به راه افتاد. متاسفانه در این مبارزه شاه پیروز شد و با تبدیل خزینه های حمام به دوش متاسفانه ضربه مهلکی به دین مردم وارد آمد و سلامتی را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

آری دکتر ابراهیم یزدی که شاه ایران در یکی از آخرین مصاحبه های خود، به دروغ از او بنی صدر و قطب زاده به عنوان نیروهای سازمان سیا یاد می کند آیت الله خمینی را که قصد سفر به کویت داشت به پاریس برد. تصویری از جناب آقای دکتر بنی صدر در روزنامه های آن زمان چاپ شد که ایشان را در حال بوسیدن پشت دست آیت الله خمینی نشان می دهد. آری آیت الله خمینی در زیر درخت سیب وعده آزادی حجاب میداد ولی خبرنگاران زن مجبور بودند برای رفتن به دفتر او و مصاحبه با او رحجاب اسلامی داشته باشند.

دانشجویان مسلمان آن زمان سیاستمداران و اندیشمندان مبارز و مردم عادی خمینی را به عنوان رهبر پذیزفتند. تنها درصدی از پیرمرده ای بی سواد بودند که به جوانان هشدار می دادند که آخوند موجود خونخواری است که کسی به سخنان آنان توجه نکرد.

آقای دکتر کریم سنجابی آیت الله خمینی را به عنوان انسانی شایسته و بزگوار معرفی کرد دویست یا سیصد سال برای شناخت او زمان لازم است. یکی دیگر از افراد بزرگواری که در فرانسه در محضر حضرت آیت الله خمینی حضور داشتند جناب آقای محسن سازگارا بودند. ایشان در مصاحبه با بی بی سی با شور و شعف تمام از نقش خود در همراهی با خمینی در انقلاب ایران سخن می گوید. هواپیمایی چارتر شد البته فکر نکنید پول چارتر این هواپیما را کارتر یا سیا داد جناب آقای دکتر ابراهین یزدی دبیر کل نهصت آزادی ایران در مصاحبه با بی بی سی فرمودند این پول از وجوهات شرعی بازاریان بوده که به حساب آیت آلله خمینی واریز شده بوده.



آیت الله خمینی که با همکاری بی بی سی که بیانیه هایش را خیلی سریع پخش می کرد کاملا معروف و تبدیل به امام شده بود. سیاستمداران و اندیشمندان مخالف نطام پهلوی، امام خمینی را که در کتاب تحریر الوسیله شهوترانی با دختر شیر خوار را کار درستی می داند به عنوان فرشته به مردم باسواد و آگاه و اندیشمند و خردمند آن روز ایران معرفی کردند.



آری فرشته نجات ایران با وعده آب و برق مجانی و آزادی های سیاسی و اجتماعی آمد. نقش شاعران، نوازندگان، آهنگ سازان و خوانندگان را نباید نادیده گرفت. گروهی که سرود رهبر محبوب من از سفر آمد تهیه کردند را باید سرتا پا طلا گرفت، بسیار ستود و اجر نهاد. آنان مرتب باسرودهای خود به مردم آگاهی و اطمینان بیشتری می دادند که خمینی فرشته نجات آنان است.

گروه ملی مذهبی ها به دستور خمینی و به ریاست بازرگان دولت موقت تشکیل دادند. مهندس مهدی بازرگان خردمند بزرگ، اندیشمند و باسواد مدعی شد که می خواهد ایران را بر اساس قوانین اسلامی و قرآن اداره کند. ای کاش آیه 62 سوره توبه را خوانده بود.



آری مثلا انقلاب پیروز شد. نسل بالای پنجاه سال اندیشمند خردمند آگاه و باسواد ایران با درصد بسیار بالایی به جمهوری اسلامی رای دادند. این اوج خرد این نسل بود که نمی دانستند که این بزرگترین دروغ دوکلمه ای است، جمهوری اسلامی جمع دو کلمه متضاد م مخالف یکدیگر است.

یکی دیگر از اندیشمندان بزرگ نسل بالای پنجاه سال ایران فیلسوف بزرگ اسلامی جناب آقای دکتر عبدالکریم سروش هستند. ایشان با طرح انقلاب فرهنگی بسیاری از اساتید دانشگاههای ایران را اخرج نموده و بدینوسیله خدمت بسیار بزرگی به کشور کردند. الله مدینه که ایشان مفتخر به فیلیسوفی در دینش هستند اجر و پاداش معنوی ایشان را بدهاد.

آری نسل اندیشمند خردمند و دانای بالای پنجاه سال ایران مدیریت کشور را به دست آخوندها سپرد. خمینی ادعای صدور انقلاب کرد. مردم عراق را تشویق می کردند که بر علیه صدام قیام کنند. عراق به ایران حمله کرد. ایرانیان مقاوت کردند خرمشهر به دست ایرانیان فتح شد. صدام فهمید چه غلطی کرده و گفت بیایید صلح کنیم. امام خمینی فرمودند جنگ نعمت است و راه قدس از کربلا می گذرد. نویسندگان اندیشمندان و شاعران آن زمان چه مطالبی می نوشتند در باب خوبیهای جهاد و شهادت. همه اندیشمندانی که ما اکنون آنان را بالای پنجاه سال می نامییم از جنگ تغریف و تمجید می کردند. گرافیستهای این نسل خردمند پوسترهایی تهیه می کردند از نعمت های جنگ تحمیلی تا ما دانش آموزان آن زمان با نعمت های جنگ تحمیلی آشنا شویم.

گروهی از نسل بالای پنجاه سال مجاهدین خلق هستند، نابغه هایی که به آغوش صدام پناه بردند و اختیار همبستری با زنانشان را هم دیگر ندارند زیرا به دستور مجاهد بزرگ مسعود رجوی زنان و مردان مجاهد ساکن اردوگاه اشرف از یکدیگر طلاق گرفتند.

از دیگر اسناد خردورزی نسل بالای پنجاه سال ایران می توان سپردن قضاوت به دست آیت الله خلخالی دانست. فردی که به راحتی آب خوردن جوانان ایران را اعدام می کرد. آری آن الله که آیت و نشانه اش خلخالی باشد باید روزانه هفده بار در برابش سجده کرد و خانه اش را در سرزمین عربستان زیارت کرد!!



آری درصد بسیار بالایی از معلمان این نسل هم انسانهای خردمند و فرهیخته ای بودند. به غیر از درصد کمی از معلمان، بقیه از معلم ادبیات گرفته تا معلم دینی و فنی از اندیشه های بلند امام خمینی برای ما سخن می گفتند.

آری نسل بالای پنجاه سال ما آنقدر خردمند بودند که به راحتی فرزندان نوجوان خود را به جبهه می فرستادند و به راحتی به کشتن می دادند تا آخوندها به اهداف کشور گشایی خود برسند. آری این نسل آنقدر اندیشمند و خردمند بود که فکر می کرد تنها راه زیارت کربلا اشغال آن است. حال بگذریم که آخوندها می گفتند شهید همزمان با شهادت به بهشت می رود و از سکس با حوریان زیبای بهشتی لذت می برد. هیچ کس از خود سوال نمی کرد پس امام حسین که شهید شده به بهشت هم رفته واکنون در بهشت مشغول سکس با حوریان بهشتی است، یعنی امام حسین در کربلا نیست و زیارت کربلا بی معنی و بی مفهوم است.



خبرهایی هم که از زندانها منتشر می شد و مردم هنوز به دنبال روحانیت مبارز بودند شاهد دیگری است از خردمندی نسل بالای پنجاه سال ایران. دختران نوجوان باکره قبل از اعدام مورد تجاوز انقلابی قرار می گرفتند و روز خبر اعدام دختر به همراه مهریه عقد دخترشان به خانواده آنها می دادند که آری ما شب گذشته دخترتان را اعدام کردیم البته چون باکره بود قبل از اعدام او را به عقد یک پاسدار در آوردیم و این هم مهریه دخترت. در یک مورد به یک پدر یک صدتومانی دادند که آن مرد هنوز این صدتومانی را قاب گرفته و به عنوان سند تنفر از این نظام مقدس در اتاقش نصب کرده. هیچ یک از این نسل خردمند که اکنون اصلاح طلب شده اند از خود نمی پرسید که مگر یک دختر نوجوان چه کاری می تواند انجام دهد که به عنوان محارب با الله به او تجاوز می کنید و سپس اعدامش می کنید. در آن زمان عمو محسن سازگارا افتخار پاسداری از این نظام مقدس را داشتند.



نمونه خرد بالای این نسل طلایی ایران را در زمان ارتحال امام راحل می بینیم. هنوز یک سالی از اعدام دست جمعی هزاران زندان سیاسی که گاه محکومیتشان هم تمام شده بود در سال 67 نگذشته بود که روح الله در سال 68 به الله پیوست. امام راحل مرد. فیلم های این مراسم را ببینید و به خرد بالای این نسل پی ببرید که چگونه در عزای این مرد بر سر و سینه خود می کوبیدند. کویتی پور هم در این عزای سنگین نوحه بسیار دردناکی خواند تا خرد و همچنین پاکی خود و راستی نوحه هایش را در مورد امام حسین به اثبات برساند.



آری اگر امروز محمود احمقی نژاد رییس جمهور ماست و علی خامنه ای رهبر ماست از نتایج خرد نسل طلایی بالای پنجاه سال ایران است. خداوند حق این نسل را بر ما حلال کند. این نسل نسلی بود که به خرد خرد آموخت.











۱ نظر:

ناشناس گفت...

Damet garm agha ... Man on mogheh 13 Salam bood