۱۳۹۰ مرداد ۷, جمعه

این چه سلیقه ای است که بر ما بالاترینی ها حاکم است؟

دو روز پیش یکصد و شانزده اندرز آدربادمارسپند را که یکی از بزرگان ایران باستان حدود 300 سال قبل از اسلام بوده خواندم و بصورت ویدیو ضبط کردم و در اینترنت گذاشتم.در بالاترین هم به آن لینک دادم. این لینک پس از دو روز تنها 17 امتیاز آورده . این  یکصدو شانزده  اندرز یکی از نشانه های بسیار روشن از فرهنگ بالای ایرانیان باستان است.
به راستی چگونه ما مدعی مبارزه با آخوند هستیم وقتی که به فرهنگ غنی ایران باستان کم توجهی می کنیم.
کافی است یک آخوند عمامه ای یا کراواتی یک حرف مفت بزند و فیلم آن در اینتر نت قرار داده شودبعد چند روز چندین هزارد کلیک می خورد ولی وقتی سخن از محبت و انسایت و فرهنگ عنی ایران باستان کمتر کسی توجه می کند.
به راستی چرا؟
اگر ما مدعی مبارزه با آخوند و خرافات هستیم کارهای زیادی باید انجام دهیم.
ابتدا باید با استناد به فرهنگ ایران باستان اثبات کنیم که ما مردم دیندار و با فرهنگی بودیم.
حمله سپاه غارتگر اسلام به ایران یک جنایت و تجاوز بود. امر جانشین محمد عبدالله یک متجاوز و جنایتکار بود و آخوندها هم دنباله رو او هستند اگر چه به ظاهر او را لعنت کنند.
دوم با تکیه بر خرد و علم روز اثبات کنیم آخوند موجودی است بی سواد ولی در عین حال شیاد و جنایتکار
این حکومت ازدهای هزار سر است. هر کس بر اساس توانایی خود باید یک سر آنرا له کند.
با آگاهی از فرهنگ ایران باستان و تشویق مردم به خرد ورزی می توانیم به مرور زمان آخوندهای عمامه ای و کراواتی را از زندگی بیرون کنیم.
در غیر اینصورت آنان حتی در اتاق خواب هم بر ما حاکمند



۴ نظر:

ناشناس گفت...

شما بشتر نظرتون رساندن اين اندزها به گوش مردم بود يا نشان دادن تصوير خودتون ومتعاقبا اظهار فضل نمودن؟ مطمئن باشيد اگه اين اندرزها نوشتاري بودند به اندازه کافي امتياز ميگرفتند.

علی گفت...

سلام ، آقای عزیز در ایران مردم اکثرا دسترسی به اینترنت پرسرعت ندارند که بتوانند فیلم ببینند اگر برایتان مهم است یا متن آن را قرار دهید یا حداقل به صورت فایل صوتی بگذارید که دانلود آن مصرف حجم بالایی نخواهد. اگر از من میشنوید اثر متن خیلی بهتر و سریع تر است.

ناشناس گفت...

وقت کردی یک سر هم به قانون حمورابی تون بزن که اینقدر بهش مینازید، ۹۹ تا از صد تا قانونش راجع به کشتن است مثلان نوشته دزد را باید بلافاصله کشت، تو یک آدم عقدیی زشت بیشتر نیستی که بدون اینکه راجع به اسلام تحقیق کرده باشی و هزاران کتابی را که راجه به آن نوشته شده خوانده باشی فقط بلدی فحش بدهی، آیا تو مطمئنی که قبل حمله عربها ایرانیها همه خوش و خرم بوده اند؟ شاید واضیی مثل ایرانیها تحت ظلم الان داشته اند، من به تو نصیحت میکنم که به جای اینکه مثل آدمهای بیفرهنگ و سطحی جهان سوم، بدون مطاله نظر بدهی و ادیان را مسخره کنی، کامی مطاله و تفکر کن، آنوقت حرفهایت قابل استناد خواهد بود

ناشناس گفت...

خیلی چیز یاد گرفتم ممنونم زحمت کشیدین .