۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

نظرات سکسی آیت الله طالقانی / از کنیزهایی که خانه به خانه برده می شوند استفاده کنید



این مطلب را بخوانید تا بفهمید یک آخوند خوب یک آخوند مرده است.
چگونه این آخوندک اجازه می دهد که یک انسان تبدیل به یک برده جنسی شود

اگر توان قسط و عدالت در ازدواج را ندارید از تعدد خودداری کنید و به یک همسر آزاد و مومن بس کنید واگر قدرت قسط و مسئولیت مهر ونفقه واجب برای ازدواج با یک زن آزاد مومن را ندارید با کنیزانی که بدست آورده اید نکاح کنید که چون دست به دست و خانه به خانه جابجا میشوند "(درمقابل محصنات)توانشان بیشر و حقوقشان کمتر و نکاحشان آسانتر است .و میشود که (ما ملکت ایمانکم)در مقابل (واحده)اجازه تعدد نکاح آنان باشد.که مشروط به عدالت در میان آنان نیست "و دیگر حقوق زناشویی و نگهداری و حفظ نسب را دارند.
(پرتوی از قرآن/نشانه خدا طالقانی

همینکه کنیز ازشوهرآزاد"فرزندی آورد وی به اصطلاح فقهی ذام ولد شد"فرزند از اشرف ابوین آزاد است ووسیله آزادی مادرش می گردد/هم چنین "زن آزادیکه برای خود شوهر غلامی گزیند وسیله آزادیش را فراهم میسازد.
(پرتوی از قرآن /نشانه خدا طالقانی/صفحه 131)
.................................................................................................
درباره زنان نگرانی از بیعدالتی است "چون نظر به حفظ تعادل از هر جهت میان آنان می باشد"واین تعادل "درباره یک زن صادق نیست :فواحده.وهمچنین درباره ما ملکت ایمانکم"که میان آن و زن آزاد ویا چند کنیز "تعادل واجب نیست.چون ملک یمین است "که با قدرت جهاد یا خریداری به تملک آمده"نه همچون همسرانی که به اختیار گزیده شده اند و به ازدواج تن داده باشند:کنیزان "یا مشرکانی هستند که در جهاد اسلامی به اسارت آمده اند و یا از بقایای برگان جاهلیت بوده اند.از نظر اسلام چون ریشه های شرک و یا روح بردگی در آنها باقیست "به همین حال باقی می مانند)تا در محیط اسلامی زدوده شود"و زمینه آزادی و همسریش فراهم گرددو یا ام ول شوند.(پرتوی از قرآن/نشانه خدا طالقانی/صفحه 

۶ نظر:

Unknown گفت...

شعری از برای امام
شعری از برای امام

اماما ! من بر آن سيمای همچون عَنترت ريدم
بر آن ريش و سبيل و صورت بد منظرت ريدم

گرچه دورم با تاسف از حضور انورت لیکن،
من مخلص غياباً بر حضور عَن وَرت ريدم

امامی، رهبری، اما بقدر خر نميفهمی
به ريشت ، بر آن فهمِ هم از خر كمترت ريدم

به توضيح المسائل ، آن اراجيفی كه بنوشتی
به تاليفات بی ارج و بهای ديگرت ريدم

به تسبيح و عَبا و جامه ی تقوی كه پوشيدی
بر آن عمامه ی پيچيده بر دور سرت ريدم

شنيدم گفته ای مسجد بُوَد از بهر ما سنگر
به سرتاپای آن مسجد كه باشد سنگرت ريدم

ز حزب اللّهيان تشكيل نيرو دادی و لشكر
به نيرويت، به حزبت، بر تمام لشكرت ! ريدم

نه تنها بر خودت بل بر طرفــدارانت ای خائن
که بر فرق پسر، دختر، برادر، خواهرت ريدم

نداری چون پدر، من از پدر چيزی نمی گويم
ولی ای بی حيا رهبر به روح مادرت ريدم

عيال مهربانت وقت ريدن شد فراموشم
كنون (با عذرخواهی) بر دهان همسرت ريدم

تو ريدی بر تمــام مملکت منهم پی جبران
ز انگشتان پا بگرفته تا فرق سرت ريدم

تو آن جغدی که بال و پر ترا بخشيد آن کوسه
روا باشــد اگـر گـويـم که بر بال و پرت ريدم

بُوَد گوش تو كر، فرياد ملت بی اثر، ای خر
کنون من ای خر مُظطَر، بر آن گوش كرت ريدم

اگر اسلام اهریمن برایت بوده است آیین
بر الله ت، به قرآنت، بر آن دین سراسر نکبتت ریدم

اگراينست ترا دين وَ گر اينست پِيغمبَر،
به آئينت، به دينت، بر سر پيغمبرت ريدم

ناشناس گفت...

دروغ است
دروغ است

ناشناس گفت...

یک مشت کمونیست تروریست حرامزاده و یک مشت مسلمان تروریست مادرقحبه بیگانه ریخته اند توی مملکت زندگی همه رو خراب کرده اند. تازه به هم اید ئولوژی ضد امپریالیستی هم یاد میدهند و به هم خط میدهند و بعضی وقتها با هم ائتلاف میکنند و سازمان مشترک تشکیل میدهند.نه زبان بحث حالیشونه ، نه زبان دموکراسی . کس مادر محمد و مارکس ، کون لق خمینی و کاسترو و کیم جونگ ایل . گمشید برید عربستان و کره شمالی و کوبا. یا اگه کونشو دارید برید مستقیما با آمریکا مبارزه مثلا ضد امپریالیستی بکنید که خواهر و مادرتون رو مستقیما بگاد. میخواهید حکومت جهانی اسلامی یا حکومت جهانی کمونیستی درست کنید، خیر سرتون برید یه جای دیگه درست کنید. از این به بعد تا وقتی اینجا باشید و دهنتون رو باز کنید فحش خواهر و مادر میخورید. یک نفرتون به اندازه هزار نفر سرو صدا میکنه . میخواهید زندگی ما رو خراب کنید ما هم تو اید ئولوژی کیری و دین کیری تون می شاشیم. ریدیم تو اسلام و کمونیسم تروریست

ناشناس گفت...

در سالهای ۶۰ از این آیت شیطان طالقانی پفیوز جمله ای بر روی دیوار در اول خیابان تخت جمشید ( طالقانی ) نوشته بود که : "هر که در مقابل این انقلاب بایستد باید نابود شود". این مرتیکه حرامزاده پسر عموی جلال آل احمد کمونیست توده ای بود. و بچه ها یش هم کمونیست شده بودند. همه با هم به قبر این دیوث و جد و آبادش برینیم.

ناشناس گفت...

اتفاقا چه ایده جالبیه. زنانیکه محتاج پول و سرپناه و چه بسا سکس و... هستند دیگه کنار خیابان نمی ایستند تا مردی بیاید و با چانه زدن سر نرخ ببردشان خانه و یا مثل غرب در فاحشه خانه ها جلوی همه تن به هر کار پستی بدهند. بلکه اینطوری با حفظ آبرو هم در خانه ها کار و هم زندگی می کنند و تازه از انتقال بیماریهای جنسی که بدلیل تعدد شرکای جنسی است تا حد زیادی پیشگیری میشود.

ناشناس گفت...

در اسلام کنیز و کلفت چون جزٔ اموال خصوصیست هیچ احتیاجی به عقد ندارد.محمد وقتی‌ میخواسته با زینب یکی‌ از زنانش که نو بتش بوده همخابگی کند چون خونه نبوده با ماریا کنیزش که مسلمان هم نبوده همخوابه میشود.در همین هنگام زینب سر میرسد و غوغای بپا می‌کند ،در همین موقع محمد غش کرده و ایه ی نازل می‌کند"که ایی محمد تو میتوانی‌ هر کس را بگائی و زنانت حقّه هیچگونه اعتراضی ندارند!"