۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

گونی بر سر پاسدار فضول

گونی بر سر پاسدار فضول

در زمان جنگ یکی از سربازان شهر زرقان به نام خالق رنجبر در جبهه مجروح شد و سپس به دلیل امتناع از انجام فیزیوتراپی عصب پایش خشک شده و معلول گرد به طوریکه هنوز پایش می لنگد.
معلول شدن او باعث شد تا در سپاه پاسداران استخدام شود. او که در سالهای نه چندان دور شاگرد یک مکانیک بود که بچه ها را دوست داشت و شاید آرزوی داشتن یک دوچرخه را داشت از برکت استخدام در سپاه می توانست موتور سیکلت هوندا سوار شود و برای خودش مانور بدهد.
جامعه ما هم از برکت نظام مقدس جمهوری برای جوانان میدان مین است. از پوشاک گرفته تا نوشیدن جرعه ای می و ارتباطی با یک جنس مخالف که حق هر انسانی است. تعریف تمام اینها به عنوان جرم در نظام مقدس جمهوری اسلامی به این پاسدار تازه موتور سوار شده این حق را داده بود که جوانان را تعقیب کند که به قول خودش خلافکار دستگیر کند.
او عادت داشت در کوچه ها به قول خودش دنبال خلافکاران بگردد و آزادی های اجتماعی مردم را سلب کند.
در یکی از محله های زرقان لرها ساکن هستند نوادگان تفنگچیان حیدر از سرداران کریم خان زند که در زمان زندیه از استان لرستان به این اینجا آمده و ساکن شدند.
جوانان لر که از کارهای او به تنگ آمده بودند روزی در کوچه گونی بر سر او کردند و کتک مفصلی به او زدند .
او دیگر توبه کرد که در کوچه ها به فضولی بپردازد.
این کار باید با سایر بسیجیان نیز انجام شود تا ادب شوند.
بسیجیانی که از ته مشکل دارند مانند همین فرد که نوشتم شاگرد فردی بوده که بچه ها دوست داشته و حتما مورد مرحمت او قرار گرفته بوده.

هیچ نظری موجود نیست: