۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

تفاوت زاکانی و اطاعت

تفاوت زاکانی و اطاعت
فکر می کنید تفاوت اطاعت و زاکانی در چیست؟ هر دو امام خمینی و امام علی را قبول دارند و هر دو جمهوری اسلامی را نظامی مقدس می دانند. لیکن زاکانی از راه احمدی نزاد به امام خمینی و امام علی می رسد ولی جواد اطاعت از راه خاتمی.

هم امام علی و هم امام خمینیی هر دو اشداء علی الکفار بودند و به کفار رحم نمی کردند و منافقین که بر اساس حدیثی ار پیامبر اسلام از کفار بدترید.
فیلم آواز قو را ببینید در این فیلم گفته می شود علی در یک روز چند هزار مسلمان را که خوارج نامیده می شدند گردن زد. داستان بنی قریضه را هم در اینتر نت جستجو کنید و بخوانید. در مورد برخورد امام خمینی قدس سره الشریف با منافین هم نیازی به توضیح نیست که آن امام بزگوار بنیانگذار انقلاب اشداء علی المنافقین هم بودند. ایشان منافین را از 17 ساله تا 50 ساله به سزای اعمالشان می رساند و دستور می داد به آیت الله العضمی خلخالیمنافقین را مانند به راحتی اعدام کند.
پس یادمان باشد تفاوت اساسی بین اطاعت و زاکانی نیست

۱ نظر:

ناشناس گفت...

پیشنهاد برای 22 بهمن:
1- بدون نماد و شعار بریم آزادی
2- دور هسته های سبز که با نماد یا شعار مشخص میشن جمع بشیم.
3- شعار واحد بطوریکه از همه سبزها یک شعار یکصدا صادر بشه که میدون آزادی را پر کنه. خاطرتونه در تشییع پیکر آیت اله منتظری هر پنجاه متر از طول جمعیت و شاید کمتر یک شعار احساسی جداگانه میدادن که فقط احساساتو بیان می کرد و بنظر من برای یک مرحله کافی بود. حالا باید خواسته هامونو بصورت مشخص بگیم. پیشنهاد من:
رفراندوم رفراندوم این است خواست مردم.
4- با این شعار یکصدا،خواست مونو از طریق دوربینهای رسانه میلی به همه جهان ارسال می کنیم.صدای کوتوله رو هم خاموش می کنیم.
5- اگه شعار کاملتری پیشنهاد میشه اون رو هم باید بصورت واحد و تنها و تنها اون شعار مطرح کنیم تا یکپارچه بیان بشه اینجور نباشه که هرگوشه میدون یک صدا دربیاد و به جایی نرسه.
6- ما پیروزیم چون بیشماریم.
7- اگر بنظرتون پیشنهادخوبیه بذارین تو بالاترین و جایی که همه ببین.