۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

ای منافقان کور دل بی خود ذوق زده نشوید

ای منافقان کور دل بی خود از سخنان جواد اظاعت ذوق زده نشوید
لینک حذف شده متن در بالاترین: http://balatarin.com/permlink/2010/1/16/1916748

در چند روز گذشته موجی از شادی در دل ضد انقلاب و منافقان پدیدار شده وه بله دکتر جواد اطاعت سخنان زیبایی بر علیه احمدی نزاد گفت.
من همینجا به این منافقین کوردل عرض کنم بسیار کور خوانده اید و بسیار ساده لوح هستنید.
فکر می کنید تفاوت اطاعت و زاکانی در چیست؟ هر دو امام خمینی و امام علی را قبول دارند و هر دو جمهوری اسلامی را نظامی مقدس می دانند. لیکن زاکانی از راه احمدی نزاد به امام خمینی و امام علی می رسد ولی جواد اطاعت از راه خاتمی.


هم امام علی و هم امام خمینیی هر دو اشداء علی الکفار بودند و به کفار رحم نمی کردند و شما منافقین که بر اساس حدیثی ار پیامبر اسلام از کفار بدترید.
فیلم آواز قو را ببینید در این فیلم گفته می شود علی در یک روز چند هزار مسلمان را که خوارج نامیده می شدند گردن زد. داستان بنی قریضه را هم در اینتر نت جستجو کنید و بخوانید. در مورد برخورد امام خمینی قدس سره الشریف با شما منافین هم نیازی به توضیح نیست که آن امام بزگوار بنیانگذار انقلاب اشداء علی الشما هم بودند. شما منافین را از 17 ساله تا 70 ساله به سزای اعمالتان می رساند و دستور می داد به آیت الله العضمی خلخالی شما را مانند آب خورد اعدام کند.
پس ای منافقین کور دل بی خود از سخنان دکتر جواد اطاعت که حاضرند جان خود را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای این نظام مقدس و عمل به فرامین بنیانگذار این نظام فدا کنند ذوق زده نشوید. همه این افراد به اسلام و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبندند

هیچ نظری موجود نیست: