۱۳۸۹ اسفند ۱۸, چهارشنبه

برای بالاتری نیها متاسفام

واقعا تماس تلفنی محمد خاتمی باید موضوغ داغ روز باشد؟
خاتمی در روز 25 بهمن کجا بود؟
در روز اول اسفند که مردم برای آزادی این دو شیر مرد آزاده در بند تظاهرات می کردند خاتمی کجا بود؟
نتیجه کل اصلاحات خاتمی دولت محمود دروغگو بود. مگر غیر از این است؟
خاتمی زمانی که رئیس جمهور بود نتوانست از رای مردم حفاظت کند در انتخابات تقلب شد حالا چه کار می تواند بکند. ول کنیم این مرد ترسورا. خودمان باید به فکر آزادی کشور باشیم
کمی بیدار شویم
حالا خاتمی پرستان بیایند امتیاز منفی بدهند

ای آخوندها و ای حزب اللهی ها چرا جنایت کردید؟

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

میدونی چقدر منتظر این تماس بودیم؟؟؟؟دیر کرد هم داشته!!!

ناشناس گفت...

تصاویری بسیار زیبا و دیدنی از سید و آقا و مولای ما و فرزندانش

http://salehat.ir/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=2&startpage=5#category

ناشناس گفت...

to.roohe.chomeniy.sag.birene.chamieyey.tmsaehe,yzdey.hiyati,mordegan-cholasi.hamatono.yek,ja,gaeedammmmmmmm.

ناشناس گفت...

هر چی میکشیم اول از اون هندی زاده جنایتکار ، خمینی و سپس از این خاتمی شیاد بوده و هست.

ناشناس گفت...

ناشناس جان، تشکر از عکس های زیبا ی آقا و فرزندانشان - حالا میتونم پرینت کنم و در توالت کونم و پس از شستشو باهاشون پاک کنم - شاید هم بدون شستشو!

saaye گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

من هم با واژه واژه كلامت موفقم. واقعا فكر مي كنم بزدلي خاتمي و اعتقاد راسخ او به ولايت فقيه است كه ما را به اين نقطه رسانده است. اي كاش او يك دهم محمود پينوكيو عرضه و كله شقي داشت. اي كاش او به چيزي كه مي گفت ايمان داشت و در راه ايمانش حاضر بود فداكاري كند. اي كاش او قدر نيروي مردمي پشت سرش و گيجي رژيم را بعد از دوم خرداد مي دانست. ننگ بر او باد كه آرزوهايمان را به باد داد.

Korosh گفت...

به کسانی‌ که هنوز به امید خاتمی هستند باید این سخن معروف را گفت که: ''بیچاره مردمی که قهرمانشان ترسو باشد''

ناشناس گفت...

بابا جون تمام ملت ایران ترسو هستند. این دو سه شنبه با اصطلاح اعتراضی ملت چه کرد؟ هیچ! مثل ترسوها یا تو خونه بودند یا باصطلاح تو پیاده روها راه رفتند. ول کن بابا، خاتمی هم ز همین ملته. ما باید از عرب شده های آفریقایی بخصوص لیبیایها یاد بگیریم.

سروش گفت...

تمام این اتهام ها به خاتمی از اینجا شکل میگیره که شما باور داشتید و دارید که در جمهوری اسلامی رییس جمهور در راس قدرت قرار داره! آیا واقعا اینطوره که اینقدر از خاتمی انتقاد میکنید؟ واقعا فکر کردید خاتمی در زمان خودش هر کاری که دلش میخواسته میتونسته بکنه؟! تمام مشکلات ما از وجود منحوس ولایت فقیه ناشی میشه...البته من قبول دارم که خاتمی در حد موسوی و کروبی عزیز جنگنده و شجاع نیست، ولی آیا شمادر وضعیت فعلی که همه باید دست به دست هم بدیم، باید پیکان حملات خودتون رو به سمت خامنه ای که قاتل و دشمن مسلم ملته نشانه برید یا به سمت خاتمی که در بدترین حالت در سمت ملت بوده ولی میزان شجاعتش بهش اجازه فعالیت بیشتر نداده؟

ناشناس گفت...

kire khatami too dahane bad khahanesh.

ناشناس گفت...

دنبال آخوند خوب گشتن مانند این است که در داخل چاه توالت دنبال دستمال تمیز بگردی. به تاریخ نگاه کنید تمام بدبختی مردم ایران از همین جارکش ها بوده و حالا افتادین دنبال کون خاتمی وای به حال شما.

ناشناس گفت...

فکر می‌کنم، شما و امثال شما، کسانی‌ هستند که در اواخر دولت خاتمی با شعار "خاتمی مگه چی‌ کار کرد؟!" باعث و بانی‌ این شدید که کسی‌ به معین رأی نده، و کسی‌ مثل احمدی نژاد جاش بیاد. کسانی‌ مثل شما، همیشه ناراضی هستید، و جز "دو به هم زنی‌" و تفرقه اندازی کاری ندارید. شاید به جای این تیتر، میگفتید،‌ای کاش خاتمی زود تر قدم برمیداشت.
اگر خاتمی رو هم بگیرند خوب؟ راحت میشید؟

Irani گفت...

سری هم به وبلاگ من بزن
با محمود فاحشه نژاد و حامیانش صحبت می کنم به زبان خودشان