۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

لزوم برخاستن به خونخواهی از دانش آموزان شهید دوران جنگ


لزوم برخاستن به خونخواهی از دانش آموزان شهید دوران جنگ


بر اساس قوانین بین المللی استفاده از نوجوانان زیر نوزده سال در جنگها ممنوع است ولی برخی مدیران و معلمان ایران در زمان جنگ نه تنها این قانون را رعایت نکردند بلکه خود دانش آموزان را تشویق می کردند یا بهتر بنویسم فریب می دادند و جبهه می فبردند.
بسیاری از این دانش آموزان به دلیل کمی سن و سال به راحتی شهید می شدند و داغی بزرگ بر دل خانواده هایشان برای همیشه می نشست. این دانش آموزان که عمدتا از نوجوانان بسیار پاک و راستگوی جامعه بودند سرمایه های معنوی بزرگی بودند که توسط معلمان و مدیرانی که تشنه حفظ پست مدیریت خود بودند ناجوانمردانه به کام مرگ فرستاده شدند.
امروز وظیفه ماست که به خونخواهی از این نوجوانان معصوم برخیزیم و بر تمام آن معلمان و مدیران نابکار بانگ بزنیم که شما جنایتکارید که این دانش آموزان معصوم را برای اهداف غیر انسانی آخوندها و به دست آوردن یا حفظ پست مدیریتی خود به کشتن دادید.
تمام خانواده این شهیدان باید با کسانی که فرزندان آنها را فریب دادند و جبهه بردند برخورد کنند و از آنان بپرسند چرا چنین جنایتی در حق فرزند ما انجام دادی.
امروز زمان آن فرارسیده که تک تک مبلغان جنگ بعد از فتح خرمشهر پاسخگوی جنایات خود یعنی همان تبلیغ برای جنگ و جبهه و شهادت باشند
در غیر انصورت این فریب خوردکان یا تشنگان کثیف قدرت دوباره به جنایتهای خود ادامه خواهند داد

هیچ نظری موجود نیست: