۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

آقای مهاجرانی مردم بزرگتر و بالغ تر شده اند

جناب آقای عطا الله مهاجرانی حضرت عالی از یک نکته بسیار مهم غافل مانده اید. مردم ایران نسبت به سی سال پیش بزرگتر و بالغ تر شده اند.
شما به دلیل حضورتان در لندن پایتخت دوم آخوندهای جهان از اندیشه سخنان و گفتار مردم کوچه و بازار ایران بی اطلاعید. شما فکر می کنید مردم ایران هنوز همان مردم سی سال پیش هستند که وقتی برای دانشجویان و تحصیلکردگانشان قرآن می خواندید  و تفسیر می کردید با دهانی باز به شما نگاه می کردند : آوه این فردچه با سواد است!! نه جناب مهاجرانی در طول ده سال گذشه مردم ایران علاوه بر سخنان شما سخنان فرود فولادوند بهرام مشیری رضا فاضلی مسعود انصاری و پری صفاری  را شنیده اند و کتابهای شجاع الدین شفا را خوانده اند صادق هدایت علی شریعتی را کنار زده و به نویسنده محبوب نسل اندیشمند ایران تبدیل شده. امروز اکثر نسل اندیشمند ایران می داند که قرآن سراسر خرافه است و کتابی است
که کاربرد حمله و جنایت و تجاوز دارد.
سورهُ توبه آيه 15: پس چون ماههاي حرام به سر آمد آنگاه مشركان را هر جا يافتيد به قتل رسانيد. و آنها را دستگير و محاصره كنيد . و هر سو در كمين آنها باشيد. چنانچه توبه كردند و نماز به پاي داشتند و زكات دادند پس از آنها دست بداريد. كه خدا آمرزنده و مهربان است.

شما در مقاله خود پیرامون تقابل نوه خمینی با پسر خامنه ای برای رهبری آینده ایران از قرآن مثال آوردی:
یوسف سر بر دامان پدر خفته بود. نگاه یعقوب به سیمای زیبا و درخشنده یوسف بود با خود می گفت: آیا ماه و آفتاب از پسر من زیباترند؟ یوسف خواب می دید که ماه و آفتاب و یازده ستاره در برابر او سجده می کردند
افراد بسیاری با خواندن هیمن جمله به دانش پایین شما پی خواهند برد که هنوز پایه و اساس گفتار شما این کتاب است که شامل خرافات و دستور جنگ و قتال است.
پس یادت باشد مردم بزرگ شده اند و دیگر تفسیر و مثالهای شما از قرآن برای آنان بی اعتبار و بی معنی است.

هیچ نظری موجود نیست: